Isnin, 19 September 2011

raya 2011 saya "tak jadi"

hurgggg raya tahun ni xmenjadi lor...huk3 nth...b4 blk kg 2, mmg excited giler mao beraya..ciap suh ma aba mai rmh ambk brg2 lg tau...byk sesgt kot brg aku.....hak3 mane x nyerrrr, blh dkatakan tiap2 mlm kot p shpg..dgn baju nye, kueh raya nye,brg2 wat kueh raya lagi(ade hati mao wt biskut okey!)..

mule2nye...sedih ayOg xbraya ngn kitorg thn ni..sbb 1st year dia kawen, abg ipar ajk dia beraya kt jengka..huhuhu sodih..sodih..

ari isnin b4 raya 2, aku diserang oleh migrine..huargggg sakit kepala mak yunkkkkk...ase nk hantuk2 je pale at dinding...da tdo, bgn,pas 2 tdo blk..smpai kan rmh pon aku xkms..(esk nk ry doh ni)

mlm raya plak...seperti yang di janjikan, mcik tailor y jahit baju raya kat kg aku 2...dia kate "mlm raya angah mai la rmh m.lang..ciap da bj angah nnt 2"...aku pon melangkah kaki wif my mum ke rmh mak lang....alangkah sedihnye bila dia kate..bj aku n ma xsmpat jahit...warggggg mmg xraya r esk nih!! blk2 je aba tnye aba:"ciap bj ngah???" aku:...dok..xsmpt ciap..aba:haaa 2 la..aba da ckp da....

hari raya:=( xsm pon bj fmly ktorg...colouful!! aba:pink/meron, ma:merah, abg/daus:kelabu adk/ayie:pink aku:kelabu(ekot fmly papa)...hmmm hentam yo lah...

pic raya???sekeping pon xambk....MALAS!

::pndek kate..mmg xbest lah raya thn nih...

y.b:
eqeentan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan